Klacht: Dubbele bezorging

op 04 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Ik heb niet zozeer een klacht over de folder maar we wonen in de Nieuwstraat 29 1402 AR Bussum afgelopen zondag werden de folders bezorgd maar vandaag 4 juli krijgen we weer de zekerde folders doet gebeurt vaker dat we ze twee keer krijgen dus ik denk dat er een misverstand is met de bezorgers. Vrg L kruijning

Niet meer dubbel zonde van al dat papier

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juli 2017 om 12:29 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben toch geprobeerd om het zonder uw antwoord op te lossen.

Mocht u in de toekomst toch weer dubbele pakketten ontvangen horen wij toch graag de code.

Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt

met vriendelijke groet,

klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door L kruijning