Klacht: Dubbele betaling

op 06 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10/09/2017 werd mijn amexcokaart gedebiteerd voor 825,00€ met referte hotel on booking.com Amsterdam.
Ik was echter nooit in Amsterdam in september wel in gr.britt.”horse and groom”,waar ik wel ,ter plaatse,de volledige factuur heb betaald.
Kunt u me melden waarop bewust aanrekening betrekking heeft?
Bedankt
Jean-luc Vanraes

Gewenste Oplossing:

Uitleg en eventuele rectificatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vanraes