Klacht: Dubbele betaling

op 08 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste . Het hotel in Arona voor 1 nacht hebben wij betaald bij booking.com. En bewijs van de betaalbaar van PayPal. We hadden het document afgeprnummer waarop stond dat er reeds 100€ was betaald.
Ik heb dit getoond aan de receptie, de man beweerde in gebroken engels dat we toch nog moesten betalen.dat booking.com enkel melding maakt voor t geval je niet zou opdagen.
Dus we hebben 2x betaald.
Kan u ons hierbij helopen om 100€ terug te krijgen.
Indien gewenst kan ik u alle bewijzen toesturen. Zou je mij dan een emailadres kunnen geven waarop ik dit toestuurt.
Alvast bedankt voor uw tussenkomst
Demeester M.

Gewenste Oplossing:

100€ terug krijgen. Dubbel betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demeester