Klacht: dubbele bestelling geplaatst

op 24 mei 2020 over Amazon in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb betaald via master kaart maar kreeg fout melding , dus nieuwe bestelling met maestro card en gelukt.. Dan zie ik mijn E-mail na en krijg twee bestellingen gemeld in plaats van één Gelieve een van beiden te annuleren aub Ziehier de referenties :bestelling 407 0985192-9262712 (116,93 €) en bestel.407-3300986-3243507 (120,17 €)

Gewenste Oplossing:

terugstorten op rekening BE36 0001192482 61

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amazon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amazon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gustaaf verhoeven