Klacht: Dubbele activatieskosten!

op 05 september 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vodafone heeft verteld dat er op mijn adres geen glasvezel mogelijk was, terwijl er wel een glasvezel aansluiting zit. Daarom heb ik een ander pakket moeten nemen (adsl).

Toen de monteur kwam zei hij dat er op dit adres wel degelijk glasvezel via Vodafone mogelijk is.

Uiteindelijk heeft de monteur de adsll maar aangesloten want ik zat al weken zonder internet en het switchen naar het glasvezelpakket zou weer weken duren.

Maar ik wil glasvezel. En ik ben verkeerd voorgelicht door Vodafone. Maar als ik nu wil overstappen op glasvezel moet ik weer de activatiekosten van € 30,- betalen omdat ik een nieuw product afsluit!

Hoe raar is dat. Ik heb alles geprobeerd in het contact met de klantenservice om aan te geven hoe krom dit is aangezien Vodafone mij verkeerd heeft voorgelicht en hoe niet service-gericht dit is. En dat ik aan het eind van mijn contract direct overstap naar een andere aanbieder zij als mij echt niet tegemoet komen in deze.

Maar dat moest ik dan maar doen.

Echt slechte service dit.

Ma

Dat ik kan overstappen naar glasvezel, zonder activatiekosten en nog extra korting voor een jaar als compensatie voor deze deze onwelwillende behandeling.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door calcky82