Klacht: Dubbel Lidmaatschap ANWB Wegenwacht

op 21 juli 2017 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

In nov 2015 heft mijn man met pech gestaan met zijn auto, waarop de ANWB kwam. wij zijn al vanaf 2012 lid en nu, omdat hij zijn pasje niet had, hebben ze een nieuw abbonement afgesloten voor hem. Na incasso heb ik direct met ANWB contact gehad om dit misverstand op te lossen. Tot op heden niet gelukt.
Nu twee jaar verder, word ik voor het gerecht gedaagd door incasso buro en niemand, zowel incasso of deurwaarder of ANWB zegt nog iets te kunnen doen. en willen me ook absoluut niet verder helpen.
M.a.w. Ik moet maar gewoon 400+ euro betalen voor iets wat we niet hebben afgenomen, waar netjes voor gebeld is, mede met hun goedkeuring de incasso heb ingetrokken. Verder altid op tijd en netjes word er betaald.
De klerk Deurwaarder vertelde mij op een onaangename maneir dat het mijn Eigen schuld is en ALS het zo zou zijn wat ik vertel, hun nog niks voor ons kunnen betekenen.

Ik kan er niet bij met mijn hoofd dat WIJ nu moeten boeten voor een fout van iemand bij de ANWB centrale die dit niet goed heeft (af)gemeld.
MVG Joyce
Ik heb

Ben pas tevreden als hun dit kwijtschelden. en het samen oplossen. en niet afschuiven naar ons.

Alle klachten die gemeld zijn door JGOMES