Klacht: Dubbel betaald !

op 22 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb voor mijn rit naar roermond dubbel moeten betalen. Ik chipte in en er stond dat ik door de incheck -1,60 saldo had. Alleen t geluid wat de apparaat maakte zei dat ik niet genoeg geld erop had staan maar toen k op de app keek zag k dat ik wel gewoon betaald had. Maar volgens de chauffeur niet, en hij zei mij dat ik moest betalen voor de rit dus ik heb netjes 4,80 betaald boven de 3,00 die ik had betaald voor de rit . dus bijna 8 euro weg voor een rit naar roermond

Het vergoeden van de Enkele reis naar Roermond van 4,80.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 22 augustus 2017 om 20:27 geantwoord

Beste besim078,

Oei, niet leuk om te lezen dat je teveel hebt betaald voor je reis. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Ik adviseer je om een restitutieverzoek in te dienen via onze website en je geld terug te vragen https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1.htm?regioid=91641. Dit is helaas niet mogelijk via Klacht.nl.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt gehad.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam