Klacht: DSC-WX350

op 29 september 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Inmiddels al langer dan een jaar geleden heb ik een camera gekocht bij de Media markt in het filiaal Alphen aan den rijn. Het gaat hier om de camera Sony DSC-WX350, aankoopdatum 01-02-2015. Dezelfde week van het inkopen van de camera, ben ik terug gegaan naar de winkel omdat de camera geen goede foto’s maakte. Een medewerker van de Media markt constateerde toen dat de camera niet correct was ingesteld. Hij heeft het toen voor me ingesteld zoals het hoorde te zijn en garandeerde mij dat de camera nu wel goede foto’s zal maken. Daar ging ik maar ook van uit en ben ik tevreden weer naar huis gegaan. Een week later toen ik mijn camera pakte om wat foto’s te maken, merkte ik op dat de camera nog steeds geen goede foto’s maakt en nog steeds niet functioneert zoals hij hoort te functioneren. Naar aanleiding van dit probleem ben ik toen alweer naar de winkel gegaan met de verwachting om dit keer wel met een goede camera terug naar huis te gaan. Maar dat is niet gebeurd. Vanaf dat moment ben ik iedere week naar de Media markt geweest met mijn klacht, het werd mijn wekelijkse bezigheid, maar mijn klacht is nooit verholpen. Media Markt wilde bewijs dat de camera werkelijk tekortkomingen heeft, en dat bewijs heb ik de Media Markt menigmaal gegeven ( zoals: de foto’s die zijn gemaakt met die camera, dezelfde camera van een vriendin geleend en dat als voorbeeld gebruikt hoe deze camera eigenlijk is en hoort te zijn). Na de bewijzen werd het door de medewerkers ook vernomen dat de camera werkelijk geen goede foto’s maakt en niet aan de kwaliteit van de camera voldoet. Inmiddels is de camera al 5 keren , of misschien wel meer, opgestuurd voor reparatie. Nu krijg ik te horen dat deze camera geen slechte camera is en de Media Markt niks voor mij kan betekenen. Al bijna 2 jaar is mijn klacht elke keer afgewezen en mijn probleem niet opgelost. Ik ben het nu echt beu en de maat is vol. Het heeft mij veels te lang geduurd en ik ben ontzettend teleurgesteld in jullie service. Ik ben onrechtvaardig behandeld. Als de camera nu niet gerepareerd kan worden, en ik geen andere camera kan krijgen, eis ik mijn geld terug. Daar heb ik recht op.

M.v.g.

Een teleurgestelde klant,
Shabnam Ahmadi

Ik zal nu alsnog tevreden zijn als ik een betere camera krijg en anders mijn geld. Ik wil van dit probleem zo snel mogelijk afgelost zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sahmadi