Klacht: Droogtrommel miele TWE 620 WP inderdaad energielaag doordat hij niet droogt

op 13 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Snel verkocht en geplaatst door mediamarkt, service nul, na plaatsing in de voorbestemde kast bleek hij inderdaad energiezuinig te zijn, na drie uur nog nat uit de machine gehaald te hebben vijf uur drogen voor de kachel was de was droog.
Na bellen werd mij gezegd een monteur langs te sturen dat na een week nog niet gebeurt is, omdat zij adverteren met binnen 8 dagen ruilen, geldt dit niet wanneer hij geplaatst is en na inwerking gezet te hebben, het apparaat niet droogt waar ik hem wel voor gekocht heb.
Volgens de mediamarkt heb ik de machine gebruikt dus omruilen/terugbrengen is geen sprake. Ik mag volgens de mediamarkt alleen ruilen wanneer deze niet gebruikt is en na een keer heb ik alleen recht op een reparateur. Vreemde gang van zaken. Bovendien moet ik ook de unieke code op geven die volgens hun op de achterkant van de machine staat, anders kunnen ze er helemaal niets mee.
Ja, groot probleem hoe til ik de machine uit de kast om erachter het nummer op te nemen, wat nu? Zonder dat nummer kunnen ze MIele geen monteur langs sturen, dat blijkt ook wanneer ik zelf Miele bel waar men nog steeds geen melding van de mediamarkt is binnengekomen.
Voor ons geen mediamarkt meer en over Miele machines, die ik al meer dan 50 jaar gebruik, twijfel ik steeds meer, waarom is de garantie teruggebracht naar 2 jaar, is hun kwaliteit zo slecht geworden?

De omruilgarantie van binnen 8 dagen wil ik mijn recht hebben, dus terugname van de droogtrommel Miele en mijn geld terug, zodat ik ergens anders een goede machine jan aanschaffen en geen gerepareerde wil houden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DezeNiet