Klacht: Mascara teruggestuurd geen andere ontvangen

op 22 april 2020 over Drogist.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een mascara teruggestuurd omdat ik de verkeerde kleur ontvangen had (brown-black) terwijl ik Black besteld had.
Ik heb daarna niets meer vernomen van Drogist.nl ondanks 5!! emails.
het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag de goede mascara ontvangen of mijn geld terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drogist.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drogist.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MirjamS