Ik heb een mascara teruggestuurd omdat ik de verkeerde kleur ontvangen had (brown-black) terwijl ik Black besteld had. Ik heb daarna niets meer vernomen van Drogist.nl ondanks 5!! emails. het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar Lees meer

Op 19 maart twee bestellingen geplaatst ten waarde van 43,27 Euro en 20,69 Euro. Op 20 maart ontving ik het volgende 'In verband met grote drukte door het coronavirus COVID-19 is de levering van je bestelling iets vertraagd. Op het... Lees meer

Op 20 Maart heb ik een bestelling geplaatst welke tot op heden niet geleverd is. Omdat ik de producten snel nodig had, voelde ik me genoodzaakt om ze in de winkel te halen en heb ik meerdere keren verzocht mijn bestelling... Lees meer

Datum 16 maart 2020 Bedrag € -14,09 Naar rekening NL56 DEUT 0265 1864 20 Naam Drogist Nl By Buckaroo BIC DEUT NL2 A XX X Referentie 2020-03-16 13:13 1030000169650340 Bestelling geplaatst en geen mail ontvangen. Een mail gestuurd tot heden geen reactie ontvangen. Ook niet over... Lees meer

Ik heb mijn bril nu ongeveer 2 jaar maar het probleem is dat de glazen niet meer meekleuren. Tot voor kort was dat geen probleem. Wat kunt u voor mij betekenen? Lees meer
