Klacht: Klacht Dress-for-Less

Muuske op 24 mei 2024 over Dress-for-less.nl in de categorie Kledingwinkels

Klacht , artikelen besteld dec 2023 , klein gedeelte ontvangen jan 2024 , alle andere bestelde artikelen nooit meer ontvangen ( dress for less een mail gestuurd bijgevoegd herroepingsrecht dat ik de overige artikelen niet meer wens te ontvangen ) v.d retour gestuurde artikelen heb ik een track en trace code ) kon ook zien dat de artikelen zijn retour ontvangen bij Dress-for-Less,Diverse mails gestuurd GEEN RESPONS, Ik had achteraf betalen via RIVERTY .Bij Riverty staat de gehele bestelling gefactureerd Terwijl ik maar een klein gedeelte v/d bestelling had ontvangen en dat ook heb retour gestuurd , dit bij DRESS-FOR-LESS en RIVERTY aangegeven , maar de factuur blijft open staan , krijg nu brieven van Insolvency proceedings Brinkmann Partner, Frankfurt ?? Volgens Riverty zal ik moeten betalen en als de rechtzaak is geweest , eventueel geld terug ontvang Ik heb alles retour gestuurd heb mijn track en trace als bewijs Ik ga niet betalen voor wat ik niet ontvangen heb .Riverty doet niets voor zijn klanten

Dat Riverty mijn onterecht open staande factuur verwijderd en zelf dit oplost met Dress-for-Less

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Dress-for-less.nl
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dress-for-less.nl

Reactie van de melder van de klacht Muuske

4 weken geleden - Schandalig !!

Reactie van de melder van de klacht Muuske

4 weken geleden - Dress-for-Less was met faillisement bezig , klanten konden evengoed bestellen , van het bestelde ontving je maar een klein gedeelte , maar er word wel de gehele bestelling gefactureerd , klein gedeelte bestelde artikelen retour gestuurd , rekening word niet aangepast !!!! Diverse mails gestuurd , Proberen te bellen GEEN RESPONS !!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dress-for-less.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muuske