Klacht: Dreigende afsluiting na afmelding!

op 01 mei 2017 over EON in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat de financiele afdeling haar zaken niet op orde heeft ben ik afgemeld terwijl er een betalingsregeling loopt tot juni 2017! Volledige vordering 1 maand eerder afgelost dan overeengekomen middels een enkele betaling. Geen termijnen meer gemist en altijd E-on op de hoogte gehouden over de situatie! Ondanks de “onrechtmatige” dreigende afsluiting kan ik klant blijven tegen betaling van Euro 250,00 borg en Euro 125,00 her-aansluitkosten!? Ik noem dit klachtwaardige handelingen en bestuursdwaling met grof nalatig handelen uwerzijds!

Gewenste Oplossing:

Als u uw zaakjes op orde heeft....de betalingsdatums alsnog controleert en mij in het gelijk stelt dat de afmelding van mij als klant onrechtmatig en voorbarig is geweest! U de afmelding ongedaan maakt en mij gewoon als een normale klant gaat benaderen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

Bericht van EON

3 maanden geleden - Geachte heer De Bouter, Wij hebben u vandaag per e-mail een inhoudelijke reactive gestuurd over uw klacht. Met vriendelijke groeten, E.ON klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door onrechtmatig