Klacht: Draairichting kastdeurtjes

op 26 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Bij het ontwerp van de keuken is er geen aandacht geweest voor de draairichting van de kastdeurtjes.
Het betreft in dit geval 3 hoge kasten naast elkaar, waarvan bij de rechter kast een kastdeurtje naar links draait in plaats van naar rechts.
Op de door de inmeetmedewerker getekende opstelling is met veel moeite waar te nemen dat de draairichting zo is ingetekend.
Bij montage van de keuken was de monteur degene die dit meteen aan ons meldde. Helaas is het deurtje niet om te draaien zonder beschadigingen aan deur en kastdeel.
De vestigingsmanager die wij hierop aanspraken, was echter onverbiddelijk. Hij stelt dat een dergelijke draairichting normaal is en dat Keukenkampioen hierin geen blaam treft. Voor € 750,00 wilde hij wel een nieuw kastdeel bestellen.
De regiomanager bleek even onverbiddelijk. Wel stelde hij vast dat er een kleine beschadiging op het betreffende deurtje zat, waardoor we in aanmerking komen voor een nieuw deurtje. Opgelost dachten wij toen.
Mis!!! Keukenkampioen levert een nieuw deurtje, maar dat kan alleen maar identiek aan de bestaande deur. Linksdraaiend dus.

Los van bovenstaande beschrijving kan ik nog meedelen dat de houding van Keukenkampioen in deze en dan met name van de bedrijfsleider van vestiging Breda ronduit klantonvriendelijk is.
Men is niet uit op een oplossing van een probleem, maar uitsluitend op het behalen van hun eigen gelijk.

Wij zijn tevreden als de kast onbeschadigd wordt geleverd met een rechtsdraaiende deur.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 weken geleden - Beste meneer, Wij begrijpen dat er inmiddels al contact is geweest met onze verkoop over de draairichting van de kast. We zullen van hieruit uw klacht bekijken en overleggen met verkoop over het vervolg hierin. U verneemt zo spoedig mogelijk van ons. Met vriendelijke groet, Thomas, Webcare Keuken Kampioen.

Bericht van Keuken Kampioen

3 weken geleden - Beste meneer, Vanuit onze klantenservice heeft u als het goed is inmiddels per mail een bericht gekregen omdat er telefonisch geen contact gemaakt kon worden. Met vriendelijke groet, Thomas, Webcare Keuken Kampioen.

Alle klachten die gemeld zijn door a3bouw