Klacht: Weer goeie service van de DPD

Mnunski op 08 juni 2024 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD zou vandaag tussen 10 en 11 mijn pakket bezorgen. Met neerzettoestemming.

In de tracker staat opeens dat ze mijn pakket niet kunnen leveren want mijn adres zou niet kloppen. Bij internetbestellingen worden je gegevens overgenomen voor het etiket zoals je ze aanlevert en mijn gegevens kloppen gewoon.

Mijn huisnummer (en dat van andere appartementen in mijn rijtje) zijn niet direct te zien vanaf de straat, onze voordeuren komen uit op een brandgang. Maar aangezien PostNL, GLS en DHL mijn voordeur wel kunnen vinden snap ik niet wat het probleem is van DPD. Dit is namelijk de derde keer al dat het misgaat en de bezorger liegt om de reden waarom.

Vervolgens staat er dat mijn pakje naar een Pick Up Parcelshop wordt gebracht, maar er staat niet bij welke. Wat is dit voor slechte zaak?

Ik heb 2 emails hierover gestuurd naar DPD, maar aangezien ze nooit reageren dacht ik deze route ook maar te proberen

Ik wil graag mijn pakket in handen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mnunski