Klacht: Problemen met inklaren UK

Matthyn-50 op 26 oktober 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen, een jas uit VK, retour gestuurd met DPD.
Trackingnummer: 05222965663617

Probleem is het zgn. invoer of ERORI- nummer. Dit bestaat uit 14 tekens met drie nullen op het eind.
Bij het invullen op de website, wordt er maar elf tekens geaccepteerd. DPD gecontacteerd of dit de normale gang van zaken is en zij beaamden dit.

Nu problemen bij de douane bij het inklaren omdat er gegevens ontbreken. Logisch.
Ik vind dit een slordige gang van zaken.
Waarschijnlijk wordt mijn pakket retour gestuurd.

Wie o wie kan mij helpen?

Gewenste Oplossing:

Pakket doorlaten en volgende keer een simpele manier van pakket naar het VK sturen. Werkelijk een drama!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthyn-50