Klacht: pakket wordt niet geleverd

Maia Siradze op 25 november 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij hebben een pakket besteld bij arts en krafts deze zou op 23 november bij ons worden geleverd.
de chauffeur leverde bij de buren een pakketje af maar omdat de buren niet snel genoeg open deden kwam hij bij mij aan de deur om het pakketje af te geven.
de buurman deed in de tussen tijd open dus het pakketje werd als nog aan hem afgegeven daarna hebben ze nog 15 minuten bij mij voor de deur gestaan om een pakketje te zoeken dit hebben ze waarschijnlijk niet kunnen vinden en zijn weg gereden.
in de middag kregen we een berichtje U was niet thuis en U pakket wordt naar een pickup point gebracht.
ik heb toen DPD gebeld en het verhaal uitgelegd mij is toen beloofd dat het pakketje de vlg dag zou worden bezorgd. gisteren 24-11-2021 kregen we wederom een berichtje dat het pakket was afgegeven bij een pick up point.
wederom naar DPD gebeld en daar werd mij verteld nee dit klopt niet het pakketje is retour naar de leverancier.
de leverancier gebeld en het hele verhaal uitgelegd. deze zouden actie ondernemen.
vandaag 25-11-2021 kregen we bericht van de leverancier dat het pakketje wel bij het pick up point ligt.
dus wederom DPD gebeld en het hele verhaal wederom uit gelegd en gevraagd of het pakketje als nog kan worden bezorgd wan het kost mij om het pakket op te halen 1 uur werktijd en mij was beloofd dat het bezorgd zou worden. zij kunnen hier niets in doen en kunnen ook geen competitie leveren als ik het pakket zelf kom ophalen. dit terwijl ik wel verzend kosten heb betaald. ik vind dit een slechte zaak. het pakket nummer is 05162001389894

dat het pakket nog zo snel mogelijk wordt bezorgd liefst vandaag nog of compensate voor het afhalen van het pakket

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

22 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maia Siradze