Mijn Klacht:
Ik heb een pakket besteld vanuit Duitsland in November, wat in Januari eindelijk geleverd kon worden. Dit heeft verder niks met DPD te maken, maar geeft wel wat context waarom ik mogelijk iets minder geduldig ben in deze situatie.
Vervolgens bleef de track en trace hangen op het distributiecentrum op 20 km hemelsbreed van mijn huis. Na navraag bleek dat het pakket kwijt was, dus heb ik via de verzender een onderzoek laten starten. Na 3 weken kreeg ik via de verzender te horen dat het pakket gevonden was, met de vraag of ik het nog wilde. Ik wil het pakket zeker nog wel ontvangen, dus heb ik hier ja op gezegd. Dit was inmiddels 1.5 maand geleden. Ik bleef herhaaldelijk om updates vragen via de verzender, die hier natuurlijk zelf ook moe van begint te worden. Ik probeerde contact te leggen met DPD, maar ik kreeg de hele tijd gescripte antwoorden: het moet via de verkoper.
Ik snap niet hoe het pakket gevonden kan worden en dat er dan vervolgens niks mee gebeurd. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Het pakket is al meer dan 2 maanden bij DPD en ik heb nog steeds geen update kunnen krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als DPD direct contact met mij legt over het ontvangen van dit pakket. Ik krijg geen informatie noch krijg ik het pakket in handen.
