Mijn Klacht:
Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met de bezorging van DPD. Tot twee keer toe is mijn wijk doelbewust overgeslagen en worden mijn pakketten bij een DPD-ophaaladres verderop gedeponeerd. Ik kan de bezorgbus online volgen en zie dat de chauffeur mijn wijk gewoon voorbij rijdt. Na contact met DPD werd ik afgescheept met de opmerking dat dit een toeval en incident was, zonder enige verontschuldiging. Het afhaalstation is bekend met deze problemen, wat aantoont dat dit geen incident is. Daarnaast heb ik de klacht ook voorgelegd bij BOL, waar ik het artikel heb gekocht.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek dat BOL stopt met het inschakelen van DPD voor bezorgingen en in plaats daarvan POST.NL of DHL gebruikt, of dat DPD hun chauffeurs aanspreekt om ervoor te zorgen dat deze problemen niet meer voorkomen. Klanten kunnen de bezorgbus volgen en verdienen een eerlijke behandeling in plaats van smoesjes.


