Klacht: DPD bezorger verteld de waarheid niet…

[email protected] op 15 juli 2023 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb gisteren al een bericht aan jullie gestuurd met een klacht. De bezorger gaf namelijk aan dat hij bij mij aan de deur is geweest en mij heeft gemist… Dat is ronduit gelogen want ik heb een Ring deurbel en kan alles zien. Ik was dus speciaal thuisgebleven en dan ben ik echt niet blij dat er onwaarheden worden verteld! Vervolgens is mijn pakket bij een afhaalpunt in Alphen aan den Rijn afgegeven. HOE kan ik daar komen, midden in een woonwijk, zonder eigen vervoer?? Ook met het OV is het niet te doen! Gelukkig kon ik een auto lenen zodat ik mijn pakketje heb kunnen ophalen. Het afhaalpunt heeft overigens niets verkeerd gedaan. Sterker nog, ik werd geholpen door een hele aardige mevrouw. Het is overigens niet de 1e keer dat DPD zoiets flikt! Ik neem aan dat ik nog een reactie krijg op mijn bericht van gisteren en van nu?!! Anders heeft het invullen van jullie beoordelingsformulier toch geen zin?

Gewenste Oplossing:

Ik wil gecompenseerd worden voor de gemaakte reiskosten én de tijd die ik onnodig kwijt was met het naar Alphen aan den Rijn reizen om het pakketje op te halen. Aangezien het niet de eerste keer is dat een DPD bezorger zoiets heeft geflikt wil ik ook excuses plus garantie dat het niet meer zal voorkomen. Verder laat ik het graag aan jullie wat jullie richting mij willen doen om mij tevreden te stellen om een blije klant te maken...

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]