Klacht: Bezorgklacht m.b.t. retourgezonden pakket

Milka13 op 21 januari 2024 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is de klacht die ik inmiddels 2x heb verzonden. Alle zaken staan hier, volgens mij, duidelijk in vermeld,
Tot op heden nog geen antwoord ontvangen.

Over bovenstaand pakket heb ik meerdere keren telefonisch contact gehad en reeds eerder een klacht ingediend.
Volgend is het geval:
10 november is het pakket aangemaakt.
Rond 8 december kreeg ik van de ontvanger de vraag waar het pakket bleef.
Pakket bleef staan op onderweg.
Bij telefonisch contact kreeg ik te horen dat het al een tijdje in Belgie was, maar waar was niet bekend.
contactformulier waar is mijn pakket ingezonden
Na enige tijd kreeg ik het pakket (ongevraagd) retour in een doos minstens 2x zo groot als waarin ik het had verzonden, waaruit dus blijkt hoe onzorgvuldig er met pakketten wordt omgegaan. Ik had het deugdelijk ingepakt.
Het was een doos gevuld met boeken, waarbij een boek best beschadigd was, en natuurlijk weet ik niet of alle boeken die verzonden zijn er ook daadwerkelijk in zaten.
KLacht hierover ingediend en het verzoek gedaan de verzendkosten te vergoeden. Mevrouw in Belgie is ondertussen al ruim 2 maanden in afwachting van haar boeken.
Natuurlijk gaan er elke keer een paar dagen over heen voordat ik antwoord krijg….
Uiteindelijk kreeg ik een actiecode die ik kon invullen bij het bestellen van een etiket.
Bij het invullen van deze actiecode kwam direct de melding deze actiecode is niet meer geldig.
Hierover weer contact opgenomen.
Antwoord: de actiecode is al gebruikt…..
Wel…zoals ik hierboven schreef kwam direct de melding van niet meer geldig.
Het was de eerste keer dat ik deze actiecode gebruikte….m.a.w. Ik heb hem NIET gebruikt.
Graag een oplossing.
U begrijpt dat ik zeer ontevreden ben over de gang van zaken en het is zeker geen reclame!
Ik vertrouw er op dat er een goede oplossing komt.
Met vriendelijke groet,
Milka de Waart

Gewenste Oplossing:

Ik zou een nieuwe actiecode willen die wel werkt om het pakket dat inmiddels al weer ruim een maand bij mij thuis staat en waarop de ontvanger nu al ruim 2 maanden wacht.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milka13