Mijn Klacht:
omdat ik niet thuis zou zijn vandaag tijdens het bezorg moment een bezorgadres verandering doorgevoerd. Dit veranderd naar mijn buren daar deze altijd in huis zijn. De mogelijkheid in de mail daarvoor benut. Echter nu bericht gehad u was niet thuis. Gebeld met klantenservice, uiterst onvriendelijk te woord gestaan. Opgehangen van mijn zijde. Retourgebeld en ander persoon aan de lijn. Deze alles uitgelegd ( geprobeerd althans) krijg ik als antwoord adres verandering neemt 24 uur in beslag dus pakje word geleverd aan t bestaande adres. Dit staat niet vermeld bij de verandering ook dat krijg ik er niet ingepraat. Kortom adrs veranderen heeft geen zin, werkt dus niet. Kan ik weer achter mijn eigen pakje aan. Dit is de5e keer. Heb het bedrijf waar ik besteld heb ook bericht gedaan hierover. Ik kijk volgende keer bij een bestelling of DPD weer de bezorgdienst is, dit gaat mij weerhouden van bestellen.
Gewenste Oplossing:
Als de verandering direct door gevoed worden. Scheelt een bult ergernis bij de ontvangers. En de klantvriendelijkheid kan zeer zeker verbeterd word. Scholinkje communicatie zou nie niet verkeerd zijn.
