Klacht: 3x achterelkaar géén pakket afgeleverd terwijl ik 3x de gehele dag thuis ben gebleven.

Elwyn Curvers op 28 mei 2024 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dit kan gewoon echt niet.
De bezorger zou 2 bezorgpogingen hebben gedaan waarbij ik niet op de locatie van de bezorging zou zijn geweest. Niet waar dus.

Ik ben 2 dagen de gehele dag thuis gebleven om mijn pakket te kunnen ontvangen. Het gaat om een muziek instrument van hoge waarde en dat breekbaar is.

De bezorger is gewoon 2x NIET bij mij geweest en meld dit als zijnde WEL bij mij geweest te zijn.
Dat vind ik onbeschoft.

Mijn pakket z.s.m. bezorgen.
Het bevat een kwetsbaar muziekinstrument van hoge waarde.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Reactie van de melder van de klacht Elwyn Curvers

2 weken geleden - Voor de 3e keer maar nu telefonisch een bezorgafspraak gemaakt met de klantenservice. Bevestigingsmail ontvangen maar het pakket is weer niet afgeleverd. Ik ben 3x de gehele dag thuis gebleven om het in ontvangst te kunnen nemen. Dat zou nu tussen 15:11 en 16:11 zijn. De eerste 2x zei de chauffeur dat hij bij mij was geweest maar ik niet op locatie zou zijn geweest. Gelogen dus, want ik was er wél.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elwyn Curvers