Klacht: DPD weigert pakket boven te brengen en liegt over afwezigheid!

op 07 oktober 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er zou vandaag een kastje van VidaXL worden bezorgd tussen 15.07 en 16.07 uur. Ik heb speciaal vrij genomen om thuis te kunnen zijn, maar op genoemd tijdstip kwam niemand! Het gebeurt wel vaker dat een pakket later wordt bezorgd, maar rond 16.30 uur ging ik kijken wat er aan de hand was en toen zag ik de melding “Afleverpoging was niet succesvol”. Nee, natuurlijk niet, want er had niemand aangebeld! Waarschijnlijk had de bezorger gewoon geen zin om het kastje boven te brengen, omdat hij toch al te laat was en heeft een briefje in de brievenbus achtergelaten dat ik niet thuis was. Ik heb de deurbel gecontroleerd en die doet het uitstekend!
Ik heb geprobeerd om een klacht bij DPD in te dienen, maar dat kan alleen als je het pakketnummer weet. Ik heb diverse nummers geprobeerd die ik doorkreeg, maar ook het klachtenformulier van DPD klopt niet!

De bezorger moet worden ontslagen, omdat hij liegt over dat ik niet thuis was. Hij heeft bewust niet aangebeld, omdat hij er geen zin in had om het boven te brengen!
DPD moet nu 's avonds op de afgesproken tijd komen als ik thuis ben. Ik heb een vrije dag verloren, omdat DPD gewoon niet heeft aangebeld en er snel vandoor is gegaan. Ik kan niet een hele week vrij nemen en thuis blijven, omdat DPD misschien langs komt.
DPD moet een gratis telefoonnummer hebben om je klacht kwijt te kunnen en afspraken te maken!
DPD moet het klachtenformulier veranderen. Je kunt daar geen klacht indienen als je het pakketnummer niet weet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 maand geleden - Beste Corine, we hebben het nog even voor je nagekeken en gesproken met de chauffeur, wij kunnen aan de hand van de GPS zien dat de chauffeur enige tijd op uw adres is geweest. Hij had tevens nog een ander pakket wat hij moest leveren voor een andere ontvanger in uw gebouw. Ik vindt het uitermate vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad met DPD, excuses voor alle ongemakken die je hierbij hebt ervaren. Ondanks alles, wens ik je toch nog een hele fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Corine is boos