Klacht: DPD liegt over niet thuis zijn 3x op een rij. Videobeelden bewijzen.

op 16 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de 3 x op rij liegt de DPD over het niet thuis zijn. #x op een rij heeft mij dit een vrije dag gekost. Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat er zo makkelijk op los wordt gelogen en deze firma er steeds weer mee weg komt.

De Paardendrogist stuurt mij zoals altijd keurig netjes dezelfde dag nog het pakket. Via de DPD. Uitlevering staat voor de daarop volgende dag. Keurig heel de dag aanwezig, bewakingscamera aan. Halverwege de dag komt de stautus ineens op niet uitleveren te staan. het pakket is ( volgens ) de DPD nog in hun DEPO. Ok ben de moeilijkste niet kan gebeuren met de kerstdrukte. Al is dit wel aal de tweede keer. Inmiddels begint het mijn argwaan te wekken. Temeer omdat tijdens telefonisch onderhoud betreffende mijn voorna laatste klacht er glashard tegen mij gelogen werd door een medewerker aan de telefoon.

Aangezien ik toch de dag al al vrij genomen binnen gebleven voor wat klusjes. Savonds later op de avond nog maar eens de status gechecked of er de volgende dag wordt uitgeleverd en wat schets mijn verbazing: DPD is langs geweest om 18.30 uur ( niet dus) en heeft briefje in de bus gedaan. Het pakket is retour naar DEPO. U voelt em al, geen briefje in de bus en ik was condtiue thuis. Inmiddels stijgt mijn ergenis naar grote hoogten gezien eerdere leugens.

Ik pak de camera beelden erbij….Nada noppes niemand geweest!!

DPD liegt en bedriegt!!!
Schuift willes en wetes de schuld door naar de pakketbezorgers.

Inmiddels is mij duidelijk dat er een heel systeem binnen de DPD wordt gehandeert van het bedriegen van de klanten. Wegens de drukte is DPD niet in staat zijn verplichtigen na te komen en probeert zich daar met leugens en valse bezorgings statussen onder uit te wurmen.

Mijn pakket ligt nog gewoon daar waar het gisteren ook was. Door mij te doen willen geloven dat het pakket retour is gegaan hoeven ze ook vandaag niet uit te leveren. Dat kunnen ze ook niet want de chaos binnen het bedrijf is te groot.

Bellen naar de klantenservice kost mij geld, geld om wederom te worden voorgelogen. Dat hebben ze al eerder getoond. Als klant sta je met je rug tegen de muur. Je wordt voor lastig aangezien. Jammer dan DPD is een waardeloss bedrijf met dito service en dat al sinds jaren.

De cultuur van liegen en bedriegen wordt daar als normaal beschouwd.
Wat is er gebeurd met het normale fatsoen om een bericht te sturen als: Sorry in verband met de grote drukte zullen de pakketten wat later aankomen? Volgens mij heeft iedereen daar begrip voor.

Liegen en bedriegen om eigen fouten te verbloemen wekken ergernis en berichten als deze op. 3 x op rij belazerd te worden is genoeg geweest.

Ben benieuwd hoeveel mensen met mij deze ervaring delen. Laat U horen!

Nooit! Helemaal klaar met alle leugens en onfatsoen aan de telefoon!

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 december 2017 om 11:05 geantwoord

Heeft op 18 december 2017 om 11:55 geantwoord

Geachte,

Helaas is het onmogelijk om bij de Belgische tak op welke wijze dan ook enig gehoor te vinden. Ook aan de telefoon wordt er door werknemers glashard gelogen. Er is een duidelijke trend waarneembaar. Het is geen geïsoleerd geval maar meerdere malen achtereen gebeurd. Als ontvanger kan ik niets en moet steeds de verzender inschakelen om het probleem op te laten lossen. De verzenders worden ook niet blij van deze wanprestatie om nog maar te zwijgen over mijzelf. Aangezien mijn klachten geen gehoor vinden en ik word afgedaan als \"lastige klant\" is het wellicht beter dat er van \"binnenuit\" door Uw bedrijf zelf wat research en aktie wordt ondernomen. Het enige dat ik te horen krijg is: Ja maar, en er wordt weer met het vingertje naar een ander gewezen....

Als er verzonden wordt van NL naar BE is er een contract met NL aangegaan. Wellicht dat U als Nl ook iets harder kunt lopen en Uw BE collega's eens achter de vodden zit. Dat ik als klant mijn tijd moet investeren om lappen tekst te typen of op gehoor moet wachten aan de telefoon ( betalend nota bene) wordt maar terzijde geschoven. De arrogantie van DPD Belgie is werkelijk beneden alle peil. En de schuld wordt in de schoenen van de bezorgers of de klant geschoven. Het probleem zit em veel hoger in de organisatie. Precies dáár waar men toestaat de klant voor te liegen. Tracking gegevens worden vervalst en denken dat de klant dit niet in de gaten heeft.

Wat niet wegneemt dat het mij nog enigzins geruststelt dat er van NL in iedergeval nog een reactie komt. Waarvoor mijn dank.

Fijne feestdagen en in het bijzonder hopend dat alle kinder kerstkadootjes op tijd onder de boom zullen liggen.

Vriendelijke groet
Fam.Doorn

Alle klachten die gemeld zijn door pessade