Klacht: DPD doet WEER alsof we niet thuis zijn… aflevering #12 ofzo

op 12 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bezorger doet in ons appartementcomplex *eerst* overal een briefje in de bus, dan belt hij overal kort aan zonder antwoord af te wachten. Daarna sjeest hij snel weg en dumpt z’n pakketjes 2 km verder in de “parcel shop”.

Dit is niet de eerste keer. Niet de tweede keer. Niet de derde keer. Niet de vierde keer. Enz. Het is een STRUCTUREEL probleem.

Gewenste Oplossing:

Als de bezorger van DPD z'n best doet om pakketjes te BEZORGEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 december 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 13 december 2017 om 10:16 geantwoord

Dag Chayenne, als je mijn verhaal leest dan zie je dat dit de zoveelste keer is dat dit gebeurt, en niet alleen bij ons trouwens. Bij eerdere klacht werd dezelfde \"remedie\" aangeboden. Dus NEE ik ben niet tevreden met deze oplossing. Laat die bezorger maar een keer bij mij aanbellen (en wachten op reactie!) zodat ik 'm kan uitleggen hoe het moet.
Vr gr, Peter

Alle klachten die gemeld zijn door kleynjan