Klacht: Downgrade ipv upgrade

op 16 februari 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Aangekomen op luchthaven Banjul (Gambia) op 7 februari 2018. We zouden een upgrade krijgen want de door ons geboekte accomodatie was niet beschikbaar. We kregen een werkelijk schandalige accomodatie toegewezen; vies, slecht onderhouden en zelfs geen warm water. Deze accomodatie was 4 nachten voor ons geboekt daarna zouden we pas naar het hotel van onze keuze gaan. Onze vakantie van 8 nachten in totaal kon niet slechter beginnen. Navraag bij het hotel van onze keuze leverde op, dat de reisorganisatie onze boeking veel te laat had doorgezet, terwijl Tui beweert dat de fout bij de accomodatiehouder ligt. Van het kastje naar de muur dus. De mensen van Tui probeerden ons af te schepen met benedenmaatse ontbijtjes en een late checkout. Dat gaat natuurlijk nergens over. De uiteindelijke compensatie werd voorgesteld ad 150 euro (na 2 gesprekken met Tui). en dat op een reissom van 1800 Euro en voor een vakantie die al half voorbij is voordat hij kan gaan beginnen. SCHANDALIG. Wij laten het hier zeker niet bij zitten.

Compensatie van de helft van de reissom zou goed staan. We hebben immers de halve vakantie er op zitten voordat we de kwaliteit krijgen die we betaald hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Swelsen