Klacht: zonder bericht wijzigen van afleveradres.

op 04 januari 2020 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Iets besteld bij douglas met bezorgadres DA drogist Eemnes. Wordt afgeleverd bij boekhandel in Blaricum: na tel info waar mijn bestelling is volgt verbijsterend antwoord- lag niet op route postman is dus maar 9 km verderop gebracht!! onbegrijpelijk zo’n antwoord zal dit uitgebreid melden aan de klachten instanties Echt te gek voor woorden deze zeer klantonvriendelijk wijze van werken. Ps door een beperking ben ik niet instaat om pakje op te halen in ander dorp. De DA is nog geen 100 meter bij me vandaan!!! Nog geen een woordje van excuus helemaal niets of ik gek ben. Gewoon wachten zal wel goed komen……zegt de juffrouw aan de telefoon

Ik ben tevreden als er excuses komen! Nu zegt Douglas simpel 'wij kunnen er niets aan doen'. Om uit je vel te springen. Zij maken de afspraken met DHL niet ik!!

nb nergens staat dat er mogelijk een ander aflever adres gebruikt kan gaan worden. Dit blijkt dus gewoon misleiding te zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heijkamp