Klacht: Zeer klantonvriendelijk!

frenkie030 op 25 oktober 2021 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag omstreeks 13.10 was ik bij douglas op de heuvelstraat in Tilburg. Ik was op zoek naar een mannen geur te weten armani you waar ik 3 stuks van wilde kopen en wilde graag ruiken welke ik zou moeten halen aangezien daar 3 soorten van te koop zijn. dame achter de balie waar ik mee stond te praten zei toen dat ze daar geen tester van heeft en weigerde 1 armani you voor mij te openen om te willen ruiken welke ik nou zou moeten kopen. ik koop heel vaak geurtjes bij douglas en wat ik wel eens meemaakte is dat douglas bij andere locaties dan de verpakking openden voor mij om mij dat geurtje is laten ruiken en vervolgens uiteraard te kopen.

Het kon mevrouw helemaal niks schelen of ik daar nou een geur kocht of niet. ik vroeg haar vervolgens waar ici paris is aangezien ik zelf niet van tilburg kom. nou gelukkig was het schuin tegenover. dat was nog beter uitgepakt voor mij, want daar kocht ik die armani you 150 ml voor 75 euro!! en hoe ik ook werd behandeld was helemaal geweldig! ik heb het verhaal ook verteld aan ici paris. nou kan je vertellen dat deze vrouw hier geen woorden voor had en alleen begon te lachen. ze begon er zelf over dat ze dan een geur uit de verpakking halen en het laten ruiken als ze in de schoenen van dat jongedame stond.

NOOIT MEER VAN MIJN LEVEN DAT IK NOG BIJ DOUGLAS ZAL GAAN WINKELEN DOOR DEZE JONGEDAME VAN DOUGLAS. ik raad vanaf nu iedereen ook aan om voortaan te kopen bij ici paris, daarbij zijn zij nog goedkoper dan douglas waar ik nu ben achter gekomen.

Oplossing heb ik niet dat laat ik aan douglas over

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frenkie030