Klacht: Verkeerd geadviseerd

Geeganga op 05 juli 2023 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Beste,
Ik ben al jaren vaste klant in Wijchen. Ook koop ik al jaren bij jullie dezelfde foundation, namelijk die van Lancome. Helaas is was het kleurnummer niet meer leverbaar dus heb ik op advies van de medewerkers een andere kleur gekocht. Na een aantal dagen heb ik de verpakking geopend en toen ik de foundation aan had gebracht bleek deze veel te donker. Ik weet niet waar het fout is gegaan,.misschien heeft de verkoopster de verkeerde verpakking gepajtmaar ik ben vandaag teruggegaan en mij werd verteld dat ze niks voor me konden betekenen. Ze konden me wel helpen met het kiezen van een andere kleur die ik dus opnieuw zou moeten aanschaffen. Al met al heb ik dus gewoon pech gehad volgens de filiaalmanager. Iedereen kon meteen zien dat dit niet de juiste kleur was. Ik vind dit heel jammer want ik kocht tot op heden alles bij Douglas Wijchen. Zelfs in coronatijd heb ik daar mijn foundation besteld om ze te steunen terwijl het op internet goedkoper was. U begrijpt denk ik wel, ondanks dat het best veel geld kost, dat dit voor mij een principe kwestie is. Hopelijk kunnen jullie een goed aanbod doen om mij tegemoet te komen. Het is jammer als mijn dochter en ik overstappen naar de concurrent. Die heeft mij trouwens gezegd dat zij wel gewoon zouden retour zouden nemen.

Vriendelijke groeten
Gee Ganga

Liefst retour en een kleur die wel juist is. Desnoods een ander merk

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geeganga