Mijn Klacht:
op 06/01/2022 een online bestelling gedaan voor 5 tubes gezichtscrème. Deze wordt 14/01/20222 bezorgd door DHL, maar de inhoud zijn 5 andere tubes dan ik besteld had. Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice en zij sturen een mailtje naar de externe leverancier (Parfumdreams) en als ze van hen reactie hebben gehad, dan zullen zij mij mailen. Ik hoorde maar niets. In de doos alleen retour etiket. Geen formulier. Ik heb toch nog een mailtje gestuurd. Geen reactie. Ik doe nog een poging met de klantenservice bellen. Ik moest het pakketje maar retour sturen zonder retourformulier, maar gewoon even de factuur in de mail printen en erop schrijven dat het foutief geleverde producten waren. Prima. Retour etiket (wat in de doos zat) erop geplakt en naar PostNL. Helaas is het retour etiket barcode niet volledig gedrukt door ParfumDreams en kan het niet gelezen worden. Ik terug naar huis en weer de klantenservice bellen. Ik moest even wachten op een mail van ze. Want ze gingen contact opnemen met ParfumDreams. Tot heden niets ontvangen! Geen mail, geen retour etiket, geen reactie. Nada niks! Wel netjes betaald. Wat een waardeloze klantenservice en service van Douglas!
Gewenste Oplossing:
Geld terug laten storten. En niet over een paar weken!
