Klacht: Teruggave geld

op 22 juli 2019 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Bestelling online gedaan die ik nooit obtvangen heb. Na lang wachten en weinig begrip van de klantenservice kreeg ik te horen dat t fout gegaan was en dat ik mijn geld terug krijg. Prima dat kan gebeuren. Ik wacht nu inmiddels al 20 dagen. Hoe moeilijk is t om mijn eigen geld terug te storten. Het is mijn geld en niet van douglas. Karlijn van de klantenservice luisterd niet en wil t liefst zelf t telefoongesprek beeindigen. Daardoor ben ik nu nog bozer. Ze kan niet de datum noemen dat mijn geld teruggestort is. Zeer onvriendelijk behandeld door karlijn. Noooit meer douglas voor mij. En zal dit zeker vertellen aan mijn omgeving. Een cursus klantvriendelijkheid zou ze misschien meer mee bereiken. Nog nooit zo behandeld bij n klantenservice. Als ik deze week mijn geld niet terug heb ga ik verdere stappen ondernemen tegen douglas.

Als ik mijn eigen geld weer terug heb.
Maar tevreden krijgt douglas mij niet meer.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nicolette