Klacht: Prijzen stiekem verhogen

irma23 op 05 februari 2024 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou een parfum kopen voor de kerst met 20 % korting was deze ca 140 euro.
Ik had nog een kadobon dus ik ging bestellen . UITVERKOCHT

Ik baalde hiervan maar ben blijven volgen waneer deze weer op voorraad was. En ja hoor even later was hij er weer alleen was de 20 % korting verlopen en was hij nu 157 euro

Jammer dacht II maar dan is hij toch wel duur.

Nu zag ik dat hij weer 20 % korting was dus wou snel bestellen MAAR nu met 20 % is de parfum ineens 176 euro

Dit klopt gewoon niet !!! ze zetten de adviesprijs eerst omhoog voordat ze de korting berekenen.

35 euro omhoog gegaan en beide met 20 % korting.zelde geur zelfde inhoud

De eerste keer dat ik wou bestellen en hij uitverkocht was had ik al gekeken of ik hem voor dezelfde prijs kon kopen als hij weer op voorraad was. Maar dat is dus niet. Je betaald de prijs die op dat moment geld dus ik had deze parfum nooit kunnen kopen voor de aangegeven prijs omdat hij uitverkocht was.

Wie houd hier nu wie voor de gek.

Voor mij heeft Douglas hier een flinke deuk opgelopen.

Gewenste Oplossing:

Een eerlijke prijs !!
En geen gemoffel met de prijs

Zo verlies he klanten !!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Reactie van de melder van de klacht irma23

1 jaar geleden - Douglas staat niet open voor klachten. Verhogen stiekem voor een actie eerst de prijs zodat je met een actie meer betaald als hiervoor Klaar met douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door irma23