Klacht: Klacht levering Douglas

op 25 september 2019 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Op 1 september een geurtje besteld en een cadeau wat ik er gratis bij zou krijgen. Op 3 september zou ik het binnenkrijgen. Dit gebeurde niet. Ik kreeg ook geen mail wanneer wel. Uiteindelijk gebeld en mevrouw zegde me toe dat ik het 7 september zou ontvangen. Nog geen uur later een mail van Douglas dat het 10 september binnen zou komen. 10 september nog niks binnengekregen. DHL had het geretourneerd naar Douglas. De reden was dat het pakketje kapot gegaan zou zijn. Inmiddels zijn we 24 dagen verder en heb ik eindelijk mijn geld terug ontvangen. Ik zit nog steeds met een aantal cadeaubonnen die ik uit moet geven van Douglas, dus wilde ik een nieuwe poging wagen alleen zit het cadeau wat ik zou krijgen niet meer bij het geurtje.

Ik zou tevreden zijn als Douglas mij toe kan zeggen alsnog het cadeau en geurtje wat ik wil bestellen daadwerkelijk kan leveren.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door _Dagmar_