Klacht: Douglas account geblokkeerd

Klant... op 01 juni 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Mijn Douglas account is geblokkeerd, ik kan niks meer bestellen. Ik had een e-mail geestuurd erover, Wat ze konden zeggen was, dat ik vaak kleine bedrage besteedde aan producten. Dit vindt ik wel onzin ik heb ook wel grote bedragen besteed.
Het raarste vindt ik dat het nergens op het website staat over het minimale besteding aan Douglas.

Gewenste Oplossing:

Ik vindt het niet kunnen dat zo'n grote bedrijf zoiets doet.

Het liefst wil ik dat ze mijn account weer opheffen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 02 juni 2017 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Klant...

Heeft op 03 juni 2017 om 23:24 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik kreeg wel een e-mail dat ik geen aparte bestelling moet plaatsen, omdat het zonde is voor verzendkosten,materiaal, verpakking, Als u dit waarschuwingsmail noemt. Dan wil ik graag weten welke bijzonderheden het zijn.
Kunt u paar voorbeelden opnoemen.

Bericht van

7 jaren geleden - Beste mevrouw Aktas, Bedankt voor uw reactie. Er is meerdere malen contact met u opgenomen over deze bijzonderheden. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan adviseren we u om contact op te nemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, Parfumerie Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door