Klacht: Dossier: 12–99 141345

op 04 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Behandeling van mijn pech in de Provence, waardoor 14 dagen van mijn vakantie is verpest door een vastgeroeste slecht functionerende organisatie van steunpunt Lyon.
Slechts een weekeinde vervangend (Fiat 500) vervoer na flink aandringen, terwijl de ANWB al twee dagen nodig had om een ANWB-vertrouwede garage te vinden, welke mij na 4 dagen een poot uitdraaide van €1400,00. Vervoer van en naar de garage moest ik zelf regelen zo ook halen en brengen van de vervangende auto zolang dat duurde.

Allereerst excuses van de ANWB, want ik weet dat het ook anders kan, maar dat betreft Duitsland.
Vergoeding van mijn gedeeltelijk verpeste vakantie en telefoonkosten die ik anders niet had gehad.
Ik heb goedwillende mede-campinggenoten beloond met flessen wijn voor hun hulp om mij te halen en brengen en mijn vrouw mee te nemen om boodschappen te kunnen doen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 12 juli 2012 om 13:36 geantwoord

Uw klacht is al bekend binnen de afdeling Team Klacht. Zij nemen binnenkort contact met u op. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Landj04