Mijn Klacht:
19 maart heb ik mijn abb verlengd via GSMweb bij Vodafone. Verlenging is gelukt en vervolgens geannulleerd. Dus ik kon volgens de GSMweb niet verlengen. Maar mijn verlenging was wel doorgegeaan, omdat ik daar een bevestiging van had gekregne van Vodafone en de nieuwe tarieven en voorwaarden ook, want dat kan ik zien als ik kijk onder MyVodafone.
GSMweb had een onderzoek ingesteld en kreeg van Vodafone te horen dat er een technische fout heeft plaatsgevonden en dat ze alles gaan terugdraaien, zodat ik weer kan verlengen. Iedere week meedere malen gebeld met Vodafone. Iedere keer krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben. Het zou eerst 3 dagen duren, dan weer een week en toen hoorde ik 3 weken. Ik heb vervolgens via hun Facebook pagina een klacht ingediend. Daar is een case voor aangemaakt, waarbij ik een vraagnumme rheb gekregen (180015). Dit werd per mail bevestigd. Er stond ook in dat ik in MyVodafone de status kan zien van de case. Helaas staat die er niet. Een dag later gebeld (24 april inmiddels) en blijkt dat die case onder een dummy account is aangemaakt door een mevr die Petra heet. En omdat het met een ander afdeling te makien heeft is het onder een dummy acocunt gezet. Begrijpen julli ehet nog, ik niet. Ik zou ook door Petra benaderd worden en hoe dat zou zijn is ook net gezegd, per mail? telefonisch? Ik weet het niet. Ik heb de hele dag al gewacht en het is nu 16:57. Nik sgehoord, geen mial geen telefoontje. niks. Ik ben een bestaande klant, maar ze zijn mij denk ik liever kwijt dan rijk, want zo gaan ze met mij om. Waarom?
Dus daarom benader ik jullie maar.
Gewenste Oplossing:
Als hun fout gecorrigeerd is, dus de verlenging ongedaan gemaakt wordt, zodat ik kan verlengen via een webshop.

