Klacht: door ben opgelicht

op 19 december 2012 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg verleden maand van Ben te horen dat mijn nummer niet meer bestond. Ik had namelijk een abonnement met nummerbehoud afgesloten bij Hollandse Nieuwe en heb deze na 1 dag geannuleerd. Ben ben bestond mijn nummer niet meer en bij Hollands Nieuwe ook niet.
Daarbij kreegik een gigantisch rekening van Ben ivm data verbruik. Ik heb inderdaad een smartphone maar wil niet internetten. Volgens Ben gebeurt dit toch automatisch en daarom moet ik gewoon betalen. Ik vind dit werkelijk een vorm van oplichting.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gaar een duidelijk rekenningspecificatie van Ben, heb hier al meerder keren omgevraagd maar niet gekregen, waarop vermeld staat wat ik verbruikt heb.
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de kosten voor de data niet voor mijn rekening komen, aangezien ik nooit heb geinternet met mijn smartphone.

Alle klachten die gemeld zijn door frankvanderwoude1964