Klacht: Opgelicht?

Lucifero op 11 november 2013 over Donskussen.nl in de categorie Internetshops - Meubels

Op woensdag 11 september jl. besteld ik een kussen á €129,50 bij donskussen.nl en vrijdag 13 sept. had ik het donskussen in huis. Ik vond het kussen echter nogal stinken en besloot het ongebruikt terug te sturen aan donskussen.nl. Maandag 16 september heb ik de heer Van der Velden van donskussen.nl dan ook gemaild dat ik het kussen zou retourneren. Woensdag 18 september heb ik het kussen op de post gedaan en teruggestuurd naar donskussen.nl. Vervolgens begint de heer Van der Velden een hele discussie via de mail met de boodschap dat het kussen helemaal niet stinkt enz. enz. Ik heb de heer Van der Velden gemaild dat ik het kussen wel vond stinken en dat ik gebruik wenste te maken van het recht op retour en dat ik graag het aankoop bedrag van €129,50 binnen de wettelijke termijn van 30 dagen zou terug ontvangen. Toen hoorde ik niets meer van de heer Van der Velden. Toen ik na bijna drie weken het bedrag nog niet had terug ontvangen, heb ik de heer Van der Velden een herinnering gemaild. Wederom kwam de heer Van der Velden met allerlei smoesjes waarop ik niet gereageerd heb. Ondertussen zijn er twee maanden verstreken en nog altijd heb ik mijn geld niet terug gekregen van donskussen.nl. Uiteindelijk heb ik dus geen donskussen, maar ben ik wel mijn geld kwijt. Dat riekt m.i. naar oplichting.

Ik wil graag het aankoopbedrag á €129,50 terug.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Donskussen.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Donskussen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door