Ik heb op 8 oktober een mail ontvangen dat het dekbed is ingepakt met een Track & Ttrace nummer erbij maar op dat nummer is niets te vinden en ik heb ook nog nies ontvangen. Duurt wel lang. Op mail... Lees meer
Via website gewatteerde kussenslopen besteld, maar gewone molton ontvangen.
Telefonisch contact werkt niet, er wordt niet opgenomen. Bericht achterlaten, wordt niet terug gebeld. Via website terugbel verzoek, geen reactie. En dit al 3 dagen achter elkaar. ... Lees meer
Ik heb op donskussen.nl een hoofdkussen besteld. Na het afrekenen via IDeal kreeg ik melding dat het kussen een dag later geleverd zou worden en dat er een bevestigingsmail gestuurd zou worden van de bestelling. Een bevestigingsmail echter nooit ontvangen.... Lees meer
Onlangs 1x kussen besteld echter nooit het kussen mogen ontvangen.............. Lees meer
Bestelde op 24/02/2014 een dekbedovertrek voor een bedrag van 49,95 Euro. Zag dat er reeds meerdere klachten waren met betrekking tot donskussen.nl en dat deze niet worden opgelost.
Vanwege dit getracht contact op te nemen met donskussen. Er wordt echter nergens... Lees meer
Helaas ontdekte ik klacht.nl pas nadat ik dezelfde fout als anderen heb gemaakt met donskussen.nl. Dit bedrijf is niet te vertrouwen. Na plaatsing van een order en betaling voor 2 kussens kreeg ik een bevestiging per email. Daarna echter niets... Lees meer
Op woensdag 11 september jl. besteld ik een kussen á €129,50 bij donskussen.nl en vrijdag 13 sept. had ik het donskussen in huis. Ik vond het kussen echter nogal stinken en besloot het ongebruikt terug te sturen aan donskussen.nl. Maandag... Lees meer
Op 17 augustus 2013 2 donskussens besteld. Na betaling e-mail ontvangen dat de kussen geleverd zouden worden.
Daarna niets meer gehoord Donskussen.nl is telefonisch onbereikbaar en geeft geen reactie op e-mails.
Inmiddels al klacht ingediend bij Stichting Webshop Keurmerk Lees meer