Klacht: Eveneens geblokkeerde hosting sinds april 2017

op 29 mei 2018 over Domeinflits.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Net als bij aukedootjes werd mijn hosting zonder waarschuwing of uitleg uitgeschakeld. Ik heb meerdere contact pogingen ondernomen via het ticket systeem in april, augustus en oktober 2017 de laatste omdat ik die dag dan toch eindelijk een geautomatiseerde email ontving met een beschrijving van het probleem, namelijk het feit dat mijn hosting gehackt bleek. Vandaag kwam ik er via een link in het controlepaneel achter dat er nog bestanden in quarantaine stonden. Als ik niet nieuwsgierig was geweest wat patchman was, had ik dit dus nooit ontdekt. Tot op heden nog steeds geen contact…

Wanneer de hosting weer geactiveerd wordt en de belofte wordt gedaan om in het vervolg weer binnen 2 werkdagen te reageren lijkt me zeer schappelijk. Zo niet, wil ik mijn domein terstond verhuisd hebben naar een andere hosting en restitutie van 2 jaar hosting daar ik de rekening net betaald heb voor het komende jaar.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domeinflits.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domeinflits.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pegasusict