Klacht: doe het zelf reisbureau?

op 10 september 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Vorige week heb ik bij TUI een pakketreis geboekt en betaald: vlucht en hotel naar Orlando. Omdat ik vooral Disney World zal bezoeken heb ik een hotel gekozen wat in de Disney Springs Area ligt en wat mij de mogelijkheid biedt om vanaf 60 dagen voor vertrek al reserveringen te maken voor attracties en restaurants. Om hiervan gebruik te maken heb ik het reserveringsnummeratie nummer van het hotel nodig….aldus een simpele vraag aan TUI……echter, helaas…na eerst 2 mailtjes met een verkeerd nummer, is de 3e keer het antwoord, dat dat niet gaat lukken, omdat TUI werkt met een tussenpersoon en die geeft de reserveringen van 4 weken voor aankomst door (????)..of ik zelf maar even met het hotel wil bellen, ca 30 dagen voor aankomst.(???) Mail 4, nog maar eens uitgelegd…maar hetzelfde antwoord…mail 5 van mijn kant wordt helemaal niet meer beantwoord.

IK heb geboekt en betaald bij TUI en mag vlgs mij toch verwachten dat zij mij een reserveringsnummer kunnen geven!

Overigens was dit niet het enige doe-het-zelf moment deze boeking. Voor de boeking had ik al contact met klanten–huh–service met de vraag of er een resortfee gold voor dit hotel (bij een heel aantal andere hotels staat dit nl keurig in de beschrijving, bij dit hotel niet) Het antwoord luidde dat ik dit zelf kon nagaan op de website www.resortfees… Waarom je reisbureau vragen als je het ook wel zelf kunt vinden…

Ik ben tevreden wanneer ik binnen enkele dagen het reserveringsnummer van mijn hotel ontvang waarmee ik inderdaad gebruik kan gaan maken van de mogelijkheden om attracties en restaurants vast te leggen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique