Klacht: DJ Stunter onbetrouwbaar

op 05 november 2018 over DJstunter.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Idance mobiele speaker gekocht bij de Dj Stunter apparaat voldoet niet aan de eisen.
Meer dan een week bezig geweest om een retour formulier te krijgen van de Dj Stunter na veel telefoon en mail verkeer en het blijkt dat het personeel liegt en alle afspraken niet nakomen.
Apparaat begin Oktober gekocht is nu inmiddels alweer 2 weken retour en we hebben het geld niet terug gekregen van de Dj Stunter,
Vorige week Dinsdag persoonlijk een bezoekje gedaan in de winkel van Veldhoven, we kregen excuses want het kwam allemaal door ziek personeel op de retour afdeling maar het geld zou binnen een paar dagen terug gestort worden het is nu 5 November en het geld in nog niet terug gestort. Ik ben helemaal klaar met de DJ stunter en wil deze zaak omschrijven al een malafide zaak die waardeloze beloftes maken en ze vervolgens niet nakomen met de ene naar de andere leugen.

Mijn geld terug zo snel mogelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DJstunter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brasyl