Klacht: Diverse deurwaarders?CAK

op 17 mei 2019 over CAK in de categorie Overheid

ik heb 2 deurwaarders bij de deur om beslag te nemen op mijn salaris. ik heb cak gebeld omdat cak deze opdracht gaf. Toen ik belde zeiden ze dat ik mijn zorgverzekeraar moest bellen. Gebeld en regeling gestroffen met de zorgverzekeraar. van mijn zorgverzekeraar kreeg ik te horen dat wanneer ik de betalingsregeling betaalt dan stoppen ze de beslag op mijn salaris. Maar helaas is dat niet gebeurd. omdat volgens de deurwaarder hun opdracht hadden gekregen van CAK. en niet van de zorgverzekeraar. ik terugbellen naar CAK, hun sturen me naar CIJB. CIJB stuurt me terug naar CAK. de deurwaarder moet opdracht krijgen van CAK maar deze zeggen dat ze niets van mij hebben. wat moet ik nu doen? salaris in beslag zorgverzekeraar regeling betalen zorgverzekeraar betalen……..wat nu

ik zal tevreden zijn als CAK de opdracht geeft die beslag van mijn salaris weg te halen. Want ik heb al een regeling bij de zorgverzekeraar.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 15 augustus 2019 om 12:02 geantwoord

Wij hebben contact opgenomen met deze klant. De klant had met twee regelingen te maken die het CAK uitvoert. De klant was een tijd werkzaam als grensarbeider. Toen is er een betalingsachterstand ontstaan voor de buitenlandbijdrage voor meeverzekerde gezinsleden. De vordering was naar de deurwaarder doorgezet. Hierdoor kwam een betalingsregeling die de klant had met zijn zorgverzekeraar in gevaar. Wij hebben onze vordering bij de deurwaarder teruggehaald en de klant hiervoor een soepele betalingsregeling aangeboden. Hiermee sluiten wij deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door fried_dcg@hotmail.com