Klacht: sokken

op 21 augustus 2014 over Discount only in de categorie Internetshops - Algemeen

er word beweerd dat mijn dochter van 17 jaar sokken zou hebben besteld
.wat zij ontkend en ook niet eens heeft gekregen . wat ik raar vind dat een kint zomaar wat kan bestellen wat wetelijk niet mag . maar naar het schijnt tog is gebeurt .krijg ze een brief van een deurwader dat ze nu 50 euro moet betalen .ik vind deze gang van zaken dan ook diep bedroeft dat er gelijk zo moed .heb niet eens een herinering of niks gezien
en dan bel ik naar de deurwader en die zecht dan tegen mij dat ik moed bewijzen dat het niet is gebeurt dat mijn dochter het heeft besteld . dit noem ik de zaken omdraaien jullie stuuren mij een rekening dus wil ik ook zien het hoe of wat .ik ga dus niet betallen .en denk dat ik tros radar maar eens ga vragen of zij er ook wat mee kunnen .het moed maar stopen om de menssen zo te drijgen en te intimideren ik noem dit oplichterij .hoop dat het op een goede manier dit oplost gr sjoerd bergsma …. mijn excus voor de typ fouten

als dit misverstand netjes word opgelost

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount only

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjoerdbergsma