Klacht: onterechte toezending

op 04 augustus 2014 over Discount only in de categorie Internetshops - Algemeen

Bij Discount only heb ik een ‘gratis’ boxershort besteld.
Echter na ontvangst werd er € 5,75 verzend kosten berekend. En in de factuur stond net vetgedrukte letters dat er op tijd betaald moest worden, anders…..etc,etc. Dar was ik niet van gediend en heb het terug gestuurd naar de afz. Echter maanden later,zonder herinnering of wat dan ook, twee brieven van abc incasso ! ik zou aanbetalingen hebben gedaan.En zou dus schuld hebben bekend.Niet waar dus.En dat kan ik bewijzen. En er wordt een rente berekend die totaal niet in verhouding staat tot de hoofdsom. Ook zou ik over inlogcodes beschikken. deze heb ik echter nooit via de mail ontvangen. Meteen heb ik Bezwaarschriften ingediend bij het incasso bureau en Discount-only. Per post en via de mail. Als reactie krijg ik weer onderbroeken toegestuurd met een rekening. Deze gaat dit keer aangetekend retour.

Dit bedrijf moet stoppen met ongewenste toezendingen, en mij uit hun systeem halen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount only

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Evers