Klacht: ik moet iets betalen wat ik nooit heb besteld

op 24 oktober 2014 over Discount only in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waarom vallen jullie mij lastig voor iets wat ik niet heb ontvangen en ook niet besteld hebt dus vraag ik mij af waarom ik moet betalen ik mag niks bestellen want ik zit in schudsanaering vandaar ik heb niks besteld en ik betaal ook niet voor iets wat ik niet heb ontvangen of besteld

Gewenste Oplossing:

als ik geen dreig mails mer krijg over iets wat ik niet heb bestel en ontvangen hebt dus ik zou u willen vragen mij geen dreig mails meer te sturen en bedreigen met een duerwaarde

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Discount only

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Discount only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door t dol