Goeden dag na twee pogingen om telefonisch in contact te komen 2 x 18 min in de wacht maar niet verder dan de telefoniste dit maar proberen fout code E016-0 is wat ik in beeld krijg en het is nu... Lees meer
We gebruiken sinds 7 weken (noodgedwongen) Digitenne. De ontvangst varieert sterk, van redelijk tot bar slecht.
Twee ontvangers, de ene krijgt meestal redelijk signaal, de andere meestal alleen NPO 1-3. Lees meer
Slechte ontvangst, constante onderbrekingen, storing door passeren van EV's en elektrische fietsen, of voorbijlopende mensen met smartphones. Soms dagen goed, dan weer de hele avond waardeloos. Lees meer
Kortgeleden een Digitenne abonnement genomen bij KPN,bij het afsluiten hiervan aangegeven dat ik een Digitenne pakket met insteekkaart wilde,een pakket met insteekkaart was op dat moment (om een of andere duistere reden) niet mogelijk maar ik kon het pakket met... Lees meer
Vanuit mijn woning is het ontvangst zeer slecht , een aantal keren melding gedaan . Er word niet geluisterd en niemand die wat onderneemt . Je krijgt echt het idee dat ze denken van betalen en niet klagen . En... Lees meer
Moet diverse keren die ontvanger resetten, kan hem dan zelfs niet meer met de afstandsbediening uit of aanzetten. Alleen door de stekker uit het stopcontact te halen. Lees meer
Wij hebben twee digitennekastjes en bij een van de kastjes gaat iedere keer het basisabbonement eraf dus kunnen we alleen npo 1/2/3 kijken maar we betalen voor alle twee..
Als je dan naar de klantenservice belt ben je na 50 minuten... Lees meer
Door weerveranding konstant storing in het beeld Lees meer
Ik heb geen publieke tv zenders, wel de commerciële zenders.
Nu is het zo dat ik nauwelijks naar commerciële zenders kijk.
De tv is zo'n beetje het enige wat ik heb.
Betaal hier flink voor maar krijg niet wat ik verwacht Lees meer
We ontvangen geen RTV Nood.
In plaats daarvan hebben we Oost TV. Lees meer