Klacht: omruilen Digitenne pakket

A.H.A. vd Koevering op 20 april 2023 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Kortgeleden een Digitenne abonnement genomen bij KPN,bij het afsluiten hiervan aangegeven dat ik een Digitenne pakket met insteekkaart wilde,een pakket met insteekkaart was op dat moment (om een of andere duistere reden) niet mogelijk maar ik kon het pakket met tv-ontvanger na ontvangst terug sturen dan werd het probleemloos omgewisseld voor een pakket met insteekkaart (nogal omslachtig leek mij,kreeg ook geen duidelijke verklaring). Bij mijn poging om te ruilen werd mij gezegd dat omruilen niet kon omdat ik een oud interactief tv pakket (Alles-in-1 Zilver) heb (als je zo’n pakket hebt dan ben je volgens mij een uiterst trouwe klant van KPN !!). KPN adverteert met een Digitenne abonnement a E.18,-/mnd met daarbij de keuze van een pakket met tv-ontvanger of insteekkaart, verder staat er een kleine tekst bij Heb je al interactive tv dan kost Digitenne slechts E.5,-/mnd (Noot : er wordt hierbij geen enkel interactief tv pakket uitgesloten!!), ik heb gebruik gemaakt van deze geboden mogelijkheid niet wetende dat er een omruilprobleem zou onstaan. Ik loop al 3 weken tegen een muur op van bureaucratie, het ontbreken van oplossend vermogen, geen empathie voor een zeer trouwe KPN klant, om deze zaak op te lossen heeft KPN blijkbaar nog nooit van out-of-the-box denken gehoord . Je zult maar een trouwe KPN klant zijn.

Ruilen van Digitenne pakket met tv-ontvanger voor Digitenne pakket met insteekkaart.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.H.A. vd Koevering