Klacht: digitale tv werkt niet

op 15 oktober 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hier onder staat uitgelegd wat ik naar Vodafone gestuurd heb het digitale kastje voor de tv is kapot

Ik ben bij iemand op leeftijd geweest om dat hij problemen met de tv heeft het gaat om
…….
Ik regel het voor hem om dat hij er zelf geen verstand van heeft
Het gaat om de digitale tv
Het werkte niet meer ik heb gekeken en het kastje deed het niet meer geen voeding heb gebeld en ze hebben een voedingskabel opgestuurd dat was het niet heb ik ook al aan de telefoon verteld en nog een voedingskabel opsturen dus weer gebelt en gezegd dat het kastje kapot is technische dienst van jullie gekeken hij zou gewoon digitale televisie hebben ik heb vaak gebeld en vaak uitgelegd dat hij het niet doet er is veel beloofd monteur zal komen na hoop gezeur en dan komt er weer niemand weer gebeld en de monteur was af gezegd omdat technische dienst zeg digitale tv werkt ik weer gebeld en hij zegt het werkt in de stekkers er uit getrokken uit het zwarte kastje en ze zeggen dat hij nog werkt en ik zeg jullie lezen het uit tot aan het model het niet tot aan het zwarte kastje van digitale tv de mensen snappen het niet bij jullie ik ben nu bij Vodafone in Doetinchem geweest en daar gekeken of ze mij konden helpen heb daar 30 minuten een half uur met 2 telefoons tegelijk aan het bellen voor dat ze iemand aan de lijn hadden ik had het kastje bij mij in de winkel laten zien dat hij het niet doet krijgt geen stroom geen lampje brand de man in Doetinchem van Vodafone aan de telefoon uitgelegd dat het kastje kapot is ze geloven hun eigen collega’s niet eens weer een heel vermoeiend gesprek uit eindelijk word er nu een nieuwe kastje opgestuurd deze man heeft al deze tijd geen tv gehad en er wel voor betaald zou graag zien dat dit vergoed werd ik heb ook met mijn 06 en vaste lijn met jullie gebeld kunnen jullie de gesprekken nog eens terug luisteren hoe slecht in behandeld ben en zelfs hoe onbeschoft door 1 medewerker en kun je ook zien wat er beloofd word en niet door gaat zonder maar iets van jullie te laten horen
Ik kan nog wel even door gaan maar hoor graag van jullie wat jullie hier mee gaan doen!!!!

Ik zou afgelopen dinsdag bij postnl kastje op kunnen halen ik daar donderdag geweest en niks ik gebeld en niet opgestuurd want de technische dienst ziet dat de tv gewoon werkt dat klopt ik heb zelf ook Vodafone en heb een kastje bij deze meneer aangesloten en de kapotte mee genomen ook naar de Vodafone en alles uitgelegd dat deze man een kastje van mij heeft weer aan de telefoon uitgelegd maar nu was ik zo boos dat er niet normaar gecommuniceerd kon worden met deze man hij zegt onze technische dienst ziet dat de digitale tv gewoon werkt bij deze man

Heel simpel kastje van de digitale tv is kapot een nieuwe en hopelijk een vergoeding

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kawasaki 1982